Sunday, October 2, 2011

"ලැබීම සහ නොලැබීම"

ජීවිතේ හැම දේම ලැබිලත් සමහර දේවල් නොලැබී යන්න පුළුවන්.ගොඩක් දේවල් ලැබුනා කියලා හිතුවට එහෙම නෑ නේද? සේරම ලැබුනා කියලා හිතාගෙන හිටපු ගොඩක් අයට ඇත්තටම පස්සේ තමයි තේරෙන්නේ තමන්ට නොලැබුන දේ ගැන.ගෙඩක් අය කියන්නේ මගේ ජීවිතේ 90% ක් නොලැබී ගිහින් කියලා...

මට සැනසෙන්න තරම් දේවල් ටිකක් ලැබිලා තියෙනවා...
මං ආසා කරන කීප දෙනෙක් මට ලැබිලා තියෙනවා...
ඒ නිසා මම සතුටින් ඉන්නේ හරිම තෘප්තියෙන්....
ඔහොම කියන අය හරිම අඩුයි නේද?

අපි බලාපොරොත්තු වෙනම දේ සමහර විට නොලැබෙන්න පුළුවන්..දෙයක් පතද්දී...බලාපොරොත්තු වෙද්දී ඒ දේ ලබා ගන්න කප්පරක් දුක් විදින්නත් කැප වෙන්නත් වුනාට නොහිතන තත්වයකදී ලැබෙන්නෙ නොලැබීම විතරයි.ඒත් මතක තියාගන්න ජීවිතයට ඕන ඔක්කොම දේ නෙමේ.අපි හිතන ඒ සරුවපිත්තල ලෝකෙම නෙමේ..අපිට උවමනා දේ විතරක් ලබා ගන්න උත්සාහ ගන්න.හැබැයි ලොක්කෝ ඒකට ටිකක් කැපවෙන්න ඕන.මොකද බිත්තර කඩන්නේ නැතුව ඔම්ලට් දාන්න බෑනේ...අනික කරගැට දකින්න බැරි මිනිස්සුන්ට GOLD MIDDLE ලැබෙන්නෙත් නෑ...ඒක තමයි ඇත්ත.

අදම අවදිවෙන්න.මේ දැන්ම...අද ඉදලා අපි අළුත් ගේමක් ගහමු.කවුරු නැතත් අපේ හිත අපිත් එක්ක....සියල්ල නැතත් ජීවිතේට ඕන දේවල් ටික ලබා ගනිමු.ඒක තමයි ලැබීම..ඒ ලැබීම ජීවිතය මත උදා කරගන්න ධෛර්යක් නැති කම තමයි නොලැබීම.ජීවිතය ඕන නම් වැඩ කරමු..එතකොට මස්සිනේ අපි ගොඩ....

No comments:

Post a Comment

මතක සටහනක් අකුරු කරලා යන්නත් අමතක කරන්න එපා........